REPUBLIKA E SHQIPËRISË
BASHKIA KORCE
Nr.____.prot Korçë më ____/_____/2016
SHPALLJE PËR LËVIZJE PARALELE DHE PËR PRANIMIN NË SHËRBIMIN CIVIL NË KATEGORINË EKZEKUTIVE
(3-specialistë në Drejtorinë e Planifikimit dhe Kontrollit të Zhvillimit të Territorit)
Niveli minimal i diplomës “Master profesional”
Në degët e inxhinierisë së ndërtimit
Kategoria e pagës III.b
Në zbatim të nenit 22 dhe të nenit 25, të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar,si dhe të Kreut II, III, IV dhe VII, të Vendimit nr. 243, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave, Bashkia Korçë shpall procedurat e lëvizjes paralele dhe të pranimit në shërbimin civil për kategorinë ekzekutive, për pozicionin:
· (një) Specialist -projektues , në sektorin për planifikimin e territorit në Drejtorinë e Planifikimit dhe Kontrollit të Zhvillimit të Territorit, në Bashkine Korçë – kategoria III-b.
· (një) Specialist për infrastrukturën mjedisore në sektorin e mbrojtjes së mjedisit në Drejtorinë e Planifikimit dhe Kontrollit të Zhvillimit të Territorit, në Bashkine Korçë – kategoria III-b.
· (një) Specialist në sektorin e administrimit e regjistrit të territorit, në Drejtorinë e Planifikimit dhe Kontrollit të Zhvillimit të Territorit, në Bashkine Korçë – kategoria III-b.
Pozicionet më sipër, u ofrohen fillimisht nëpunësve civilë të së njëjtës kategori për procedurën e lëvizjes paralele
Vetëm në rast se këto pozicione, në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele, rezultojnë vakante, atëherë janë të vlefshëm për konkurimin nëpërmjet procedurës së pranimit në shërbimin civil për kategorinë ekzekutive.
Për të dy procedurat (lëvizje paralele dhe pranim në shërbimin civil në kategorinë ekzekutive) aplikohet në të njëjtën kohë
Afati për dorëzimin e dokumentave për LEVIZJE PARALELE: 15.06.2016
Afati për dorëzimin e dokumentave për PRANIM NË SHËRBIMIN CIVIL: 20.06. 2016
Përshkrimi përgjithësues i punës për pozicionet si më sipër është:
- Harton projekte arkitekture e urbanistike në fushat që mbulon drejtoria.
- Zbaton strategjitë e politikës në fushën e planifikimit të territorit.
- Harton projektet për objektet pronë e bashkisë.
- Harton projekte për rikontruksione fasadash, sipërfaqe të gjelbëra.
- Kontrollon në terren realizimin e projekteve e njofton përgjegjësin e sektorit për mbarëvajtjen e tyre.
- Propozon tek eprorët nevoja apo mundësi për hartimin e projekteve imediate apo perspektive.
- Përgatit informacione teknike mjedisore për objektet e strukturës së gjelbër të qytetit.
- Monitoron punimet në hapësirate gjelbra, kryesisht me karakter mirëmbajtje të kyera nga Ndërmarja e Punëve Publike.
- Menaxhon informacionin mjedisor që merret nga institucione të ndryshme (D:SH:P; ARM)
- I përgjigjet kërkesave dhe ankesave të qytetarëve për probleme në fushën e mjedisit.
- Vepron në përputhje me Plani Lokal i Veprimit në Mjedis (PLVM) dhe legjislacionin përkatës.
- Mban arkivin e projekteve të realizuara.
- Mbledh dhe përpunon të dhëna në lidhje me mjedisin e qytetit (pika të ndotura, hapësira të gjelbëra etj.).
- Harton projekte në fushën e mjedisit dhe aplikon për fonde në donatorë të ndryshëm.
- Bën raporte të ndryshme në lidhje me aktivitetet për të cilat është përgjegjës.
- Bashkëpunon me aktorë të tjerë si OJF, insitucione të ndryshme.
- Harton vlerësimet e ndikimit në mjedis për projekte të ndryshme të bashkisë.
- Harton shkresa të ndryshme për nevojat e zyrës ku punon.
- Kontrollon në terren realizimin e projekteve e njofton drejtorin për mbarëvajtjen e tyre.
- Zbaton Planin e Përgjithshëm Vendor të qytetit dhe ligjin “Për Planifikimin e Territorit” së bashku me aktet nënligjore të tij.
- Të krijojë dhe të mbajë kadastrën urbane
- Të krijojë bazën e të dhënave me informacion për rregjistrin kombëtar
- Merr informacion nga të gjitha institucionet dhe zyrat në lidhje me zhvillimin e territorit.
- Përpunon materiale dhe i përshtat ato në AUTOCAD, GIS dhe SDI
- Azhornon sistemin e adresave
- Administron informacionin duke krijuar statistikat për rrjetin rrugor dhe ndërtesat
- Përgjigjet para drejtorit të drejtorisë dhe përgjegjësit të sektorit përkatës dhe kur i kërkohet tek titullari për shkallën e plotësimit të detyrave të ngarkuara nga ana e tij.
- Propozon tek eprorët nevoja apo mundësi për hartimin e projekteve imediate apo perspektive.
1. LËVIZJA PARALELE
Kanë të drejtë të aplikojnë për këtë procedurë vetëm nëpunësit civilë të së njëjtës kategori, në të gjitha insitucionet pjesë e shërbimit civil.
1.1 KUSHTET PËR LËVIZJEN PARALELE DHE KRITERET E VEÇANTA
Kandidatët duhet të plotësojnë kushtet për lëvizjen paralele si vijon:
a- Të jetë nëpunës civil i konfirmuar, brenda së njëjtës kategori;
b- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi;
c- Të ketë të paktën vlerësimin e fundit “mirë” apo “shumë mire”;
Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
d- Të zotërojnë dhe diplomën bachelor dhe master profesional në një nga degët e inxhinierisë së ndërtimit
1.2 DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT
Kandidatët duhet të dorëzojnë pranë njësisë së burimeve njerëzore të Bashkisë Korçë, dokumentat si më poshtë:
a- Jetëshkrim i plotësuar në përputhje me dokumentin tip që e gjeni në linkun: http://dap.gov.al/vende-vakante/udhezime-dokumenta/219-udhezime-dokumenta
b- Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);
c- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
d- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
e- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
f- Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore;
g- Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
h- Vërtetim nga Institucioni qe nuk ka masë displinore ne fuqi.
i- Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimim shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj;
Dokumentat duhet të dorëzohen me postë apo drejtpërsëdrejti pranë njësisë së burimeve njerëzore të Bashkisë Korçë, brenda datës 15.06.2016.
1.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK
Në datën 17.06.2016, njësia e burimeve njerëzore të Bashkisë Korçë do të shpallë në faqen zyrtare të internetit të institucionit dhe në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit” listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kriteret e veçanta, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet intervista. Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kriteret e veçanta do të njoftohen individualisht nga njësia e menaxhimit të burimeve njerëzore të institucionit ku ndodhet pozicioni për të cilin ju dëshironi të aplikoni, për shkaqet e moskualifikimit (nëpërmjet adresës së e-mail).
1.4 FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET INTERVISTA
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:
1. Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë;
2. Ligjin nr. 152/2013 “Për nëpunësin civil”;i ndryshuar
3. Ligjin nr. Nr.139/2015 “Per veteqeverisjen vendore”,”
4. Ligji nr.107/2014 “Për planifikimin dhe zhvillimin e territorit”
5. Ligji nr.8402 datë 10.9.1998 “Për kontrollin dhe disiplinimin e punimeve të ndërtimit”, i ndryshuar
6. Aktet nënligjore dalë për zbatim të ligjeve të sipër përmendura
1.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me dokumentacionin e dorëzuar. Kandidatët do të vlerësohen për pervojen, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën, si dhe çertifikimin pozitiv. Totali i pikëve për këtë vlerësim është 40 pikë.
Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:
a- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin e pozicionit të punës;
b- Eksperiencën e tyre të mëparshme;
c- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
Totali i pikëve për këtë vlerësim është 60 pikë.
Më shumë detaje në lidhje me vlerësimin me pikë, metodologjinë e shpërndarjes së pikëve, mënyrën e llogaritjes së rezultatit përfundimtar i gjeni në Udhëzimin nr. 2, datë 27.03.2015, të Departamentit të Administratës Publike “ëëë.dap.gov.al” http://dap.gov.al/2014-03-21-12-52-44/udhezime/426-udhezim-nr-2-date-27-03-2015
1.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, informacioni për fituesin do te shpallet në faqen zyrtare të internetit te Bashkisë Korçë dhe në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit” dhe
2. PRANIMI NË SHËRBIMIN CIVIL NË KATEGORINË EKZEKUTIVE
Vetëm në rast se nga pozicionet e renditura në fillim të kësaj shpalljeje, në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton se ende ka pozicione vakante, këto pozicione janë të vlefshme për konkurimin nëpërmjet procedurës së pranimit në shërbimin civil për kategorinë ekzekutive.
Këtë informacion do ta merrni në faqen e Bashkisë Korçë, duke filluar nga data 17.06.2016.
2.1 KUSHTET QË DUHET TË PLOTËSOJË KANDIDATI NË PROCEDURËN E PRANIMIT NË SHËRBIMIN CIVIL DHE KRITERET E VEÇANTA
Për këtë procedurë kanë të drejtë të aplikojnë të gjithë kandidatët jashtë sistemit të shërbimit civil, që plotësojnë kërkesat e përgjithshme sipas nenit 21, të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar. Kushtet që duhet të plotësojë kandidati në procedurën e pranimit në shërbimin civil janë:
a- Të jetë shtetas shqiptar;
b- Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
c- Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
d- Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
e- Të mos jetë i dënuar me vendim të formëssë prerë për kryerjen e një krimi apo për kryerjen e një kundërvajtjeje penale me dashje;
f- Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga shërbimi civil, që nuk është shuar sipas ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar.
Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:
g- Të zotërojnë edhe diplomën bachelor dhe master professional në shkëncat juridike
2.2 DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT
Kandidatët që aplikojnë duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
a- Jetëshkrim i plotësuar në përputhje me dokumentin tip që e gjeni në linkun: http://dap.gov.al/vende-vakante/udhezime-dokumenta/219-udhezime-dokumenta
b- Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);
c- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
d- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
e- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
f- Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore.
g- Cdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimim shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj;
Aplikimi dhe dorëzimi i të gjitha dokumentave të cituara më sipër, do të bëhen pranë njësisë së Burimeve Njerëzore, Bashkia Korçë ose nëpërmjet shërbimit postar, Aplikimi dhe dorëzimi i dokumentave për proceduren e pranimit në kategorinë ekzekutive duhet të bëhet brenda datës 01.06.2015.
2.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK
Në datën 22.06.2016, Bashkia Korçë do të shpallë në faqen zyrtare të internetit dhe në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet dhe kërkesat e posaçme për proceduren e pranimit në kategorinë ekzekutive, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet testimi me shkrim dhe intervista. Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e pranimit në kategorinë ekzekutive dhe kriteret e veçanta do të njoftohen individualisht në mënyrë elektronike nga Bashkia Korçë, për shkaqet e moskualifikimit (nëpërmjet adresës së e-mail).
2.4 FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET TESTIMI ME SHKRIM DHE INTERVISTA
Kandidatët do të testohen me shkrim në lidhje me:
1. Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë;
2. Ligjin nr. 152/2013 “Për nëpunësin civil”;i ndryshuar
3. Ligjin nr. Nr.139/2015 “Per veteqeverisjen vendore”,”
4. Ligji nr.107/2014 “Për planifikimin dhe zhvillimin e territorit”
5. Ligji nr.8402 datë 10.9.1998 “Për kontrollin dhe disiplinimin e punimeve të ndërtimit”, i ndryshuar
6. Aktet nënligjore dalë për zbatim të ligjeve të sipër përmendura
Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:
a- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin përgjithësues të punës për pozicionet;
b- Eksperiencën e tyre të mëparshme;
c- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
2.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:
a- Vlerësimin me shkrim, deri në 60 pikë;
b- Intervistën e strukturuar me gojë qe konsiston ne motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën, deri në 25 pikë;
c- Jetëshkrimin, që konsiston në vlerësimin e arsimimit, të përvojës e të trajnimeve, të lidhura me fushën, deri në 15 pikë;
Më shumë detaje në lidhje me vlerësimin me pikë, metodologjinë e shpërndarjes së pikëve, mënyrën e llogaritjes së rezultatit përfundimtar i gjeni në Udhëzimin nr. 2, datë 27.03.2015, të Departamentit të Administratës Publike “ëëë.dap.gov.al” http://dap.gov.al/2014-03-21-12-52-44/udhezime/426-udhezim-nr-2-date-27-03-2015
2.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Bashkia Korçë do të shpallë fituesin në faqen zyrtare dhe në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen individualisht në mënyrë elektronike për rezultatet (nëpërmjet adresës së e-mail). Të gjithë kandidatët që aplikojnë për procedurën e pranimit në shërbimin civil për kategorinë ekzekutive, do të marrin informacion në faqen e zyrtare të Bashkisë Korçë, për fazat e mëtejshme të procedurës së pranimit në shërbimin civil të kategorisë ekzekutive: për datën e daljes së rezultateve të verifikimit paraprak, datën, vendin dhe orën ku do të zhvillohet konkurimi; Për të marrë këtë informacion, kandidatët duhet të vizitojnë në mënyrë të vazhdueshme faqen e Bashkisë Korçë duke filluar nga data 22.06.2016.
KRYETAR
SOTIRAQ FILO
NË MUNGESË DHE ME AUTORIZIM
ZV/KRYETAR
BENILA THEMELI