SHPALLJE PËR NËPUNËS CIVIL PËR LËVIZJE PARALELE DHE NGRITJE NË DETYRË NË KATEGORINË E ULËT DREJTUESE
Niveli i diplomës “Master Shkencor” në një nga degët e Fakultetit të Drejtësisë
Kategoria e pagës III/a/1.
Në zbatim të nenit 26, të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar, si dhe të Kreut II dhe III, të Vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 242, datë 18/03/2015 “Për plotësimin e vendeve të lira në kategorinë e ulët dhe të mesme drejtuese”, Bashkia Korçë shpall procedurat e lëvizjes paralele dhe ngritjes në detyrë, për kategorinë e ulët drejtuese, për pozicionin:
- 1 (një) Përgjegjës i sektorit të ligjshmërisë në Drejtorinë Juridike në Drejtorinë e Përgjithshme Juridike dhe Menaxhimit të Burimeve Njerëzore, kategoria III/a/1.
Pozicioni më sipër, u ofrohet fillimisht nëpunësve civilë të së njëjtës kategori për procedurën e lëvizjes paralele.
Vetëm në rast se ky pozicion, në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton vakant, atëherë është i vlefshëm për konkurimin nëpërmjet procedurës së ngritjes ne detyre.
Për të gjitha procedurat (lëvizje paralele dhe ngritjen në detyrë) aplikohet në të njëjtën kohë.
Afati për dorëzimin e dokumentave për LEVIZJE PARALELE: 14.04.2024
Afati për dorëzimin e dokumentave për NGRITJE NË DETYRË: 19.04.2024
Përshkrimi përgjithësues i punës për pozicionet si më sipër është:
- Organizon dhe menaxhon punën në sektor për zbatimin e ligjit
- Zbaton me rigorozitet të gjithë kuadrin ligjor në fuqi, për realizimin e funksioneve dhe veprimtarinë e Bashkisë Korçë;
- Trajton dhe zgjidh, në përputhje me kompetencat që i delegohen, kërkesat dhe ankesat e qytetarëve që i drejtohen sektorit nga Drejtoria;
- Ndjekja e proçedurave ligjore të shpronësimeve në rastet e realizimit të projekteve për interesa publike të Bashkisë Korçë në bashkëpunim me Drejtoritë e tjera të Bashkisë;
- Jep ndihmën juridike sektorëve apo zyrave të Bashkisë për problematika të ndryshme, në lidhje me realizimin e funksioneve të Bashkisë.
- Me autorizim të Kryetarit të Bashkisë, Këshillit Bashkiak, Kryeinspektorit të Inspektoriatit të Mbrojtjes të Territorit i përfaqëson ato në proçeset gjyqësore ku janë palë, qoftë më cilësinë e palës paditësë apo palës të paditur, në të gjitha shkallët e gjyqësorit;
- Përpilon dokumentacionin në formen e duhur ligjore, përgatit kërkespadi, parashtrime, prapësime, ankime, rekurse dhe i paraqit në gjykatë;
- Ndjek proçedurën e ekzekutimit të vendimeve gjyqësore në Zyrat Përmbarimore Shtetërore apo Private, dhe mban konrespodencën me këto institucione;
- Përpilon kontrata, marrëveshje bashkëpunimi ku bashkia është palë në përputhje me legjislacionin në fuqi.
- Kur për zgjidhjen e kërkesave nevoiten të dhëna nga seksionet e tjerë të Bashkisë, kërkon bashkepunimin e tyre në trajtimin e problemit.
- Koordinon punën me sektorët e tjerë të drejtorisë dhe me drejtoritë e tjera të Bashkisë lidhur me propozime për projekt-akte.
- Bën interpretimin ligjor lidhur me probleme të ndryshme që rezultojnë gjatë përmbushjes së funksioneve të drejtorive dhe sektorëve të Bashkisë.
- Koordinon punën për hartimin brenda afateve të përcaktuara dhe zbatimin e ligjit në kontratat, aktmarrëveshjet, memorandumet e mirëkuptimit etj. ku bashkia është palë.
- Organizon hartimin e propozimeve për projekt-ligjet, projekt-aktet që vijnë për mendim në bashki.
- Harton propozime mbi harmonizimin e akteve nënligjore që lidhen me punën e organeve të bashkisë.
- Harton planin mujor të punës së sektorit (brenda datës 3 të çdo muaji).
- Raporton mbi punen e kryer nga Sektori te eprori direkt (brënda datës 3 të çdo muaji)
- Jep informacion mbi aktet e Kryetarit të Bashkisë të eprori direkt, koordinon punën me Sektorin e Koordinimit Ligjor mbi zbatimin e këtyre akteve.
- Përfaqëson Bashkinë në proçeset ku është palë në të gjitha shkallët e gjykimit.
- Mer pjesë në proçedurën e shpronësimeve në realizimin e projekeve për interesa publike të Bashkisë Korçë.
- Është përgjegjës për drejtimin dhe kontrollin e realizimit të detyrave nga specialistët e sektorit që drejton;
- Realizon ndarjen e punës, jep keshilla dhe ndihmën e domosdoshme për vartësit direkt për përmbushjen e detyrave brenda afateve ligjore;
- Vlerëson, aftësitë dhe performancën e përgjithshme të nëpunësve të sektorit, duke përgatitur vlerësimet me shkrim të rezultateve në punë;
- Përgatit në kohë dhe me cilësi materiale informuese për eprorët, me qëllim arritjen e objektivave dhe përmbushjen e detyrave të sektorit që drejton;
- Mban marrëdhënie me të tretët sipas kërkesave të eprorëve;
- Raporton dhe përgjigjet direkt përpara Drejtorit të Drejtorise dhe veprimtaria e tij ndikon dhe reflektohet në mënyrë direkte në të gjithë veprimtarinë e Drejtorisë.
- LËVIZJA PARALELE
Kanë të drejtë të aplikojnë për këtë procedurë vetëm nëpunësit civilë të së njëjtës kategori, në të gjitha insitucionet pjesë e shërbimit civil.
- KUSHTET PËR LËVIZJEN PARALELE DHE KRITERET E VEÇANTA
Kandidatët duhet të plotësojnë kushtet për lëvizjen paralele si vijon:
- Të jetë nëpunës civil i konfirmuar, brenda së njëjtës kategori;
- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi;
- Të ketë të paktën vlerësimin e fundit “mirë” apo “shumë mire”;
Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
- Të zotërojnë diplomë të nivelit “Master shkencor” në një nga degët e Fakultetit të Drejtësisë.
Të ketë minimalisht të paktën 3 vjet eksperiencë në fushën përkatëse.
- DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT
Kandidatët duhet të dorëzojnë pranë njësisë së burimeve njerëzore të Bashkisë Korçë, dokumentat si më poshtë:
- Jetëshkrim i plotësuar në përputhje me dokumentin tip që e gjeni në linkun: http://dap.gov.al/vende-vakante/udhezime-dokumenta/219-udhezime-dokumenta
- Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);
- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore;
- Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
- Vërtetim nga Institucioni qe nuk ka masë displinore ne fuqi.
- Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimim shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj;
Dokumentat duhet të dorëzohen me postë apo drejtpërsëdrejti pranë njësisë së burimeve njerëzore të Bashkisë Korçë, brenda datës 14.04.2024.
- REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK
Në datën 16.04.2024 njësia e burimeve njerezore në Bashkinë e Korçës do të shpallë në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen e internetit të Bashkisë Korçë dhe stendat e informimit të publikut, listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet dhe kërkesat e posaçme për procedurën e lëvizjes paralele, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë kur do të zhvillohet intervista.
Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kërkesat e posaçme do të njoftohen individualisht nga Drejtoria e Burimeve Njerezore (nëpërmjet adresës së e-mail), për shkaqet e moskualifikimit.
- FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET INTERVISTA
Kandidatët do të testohen me shkrim në lidhje me:
- Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë;
- Kodi Civil dhe Kodi i Proçedurës Civile;
- Kodi i Procedures Administrative;
- Ligjin nr. 152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar;
- Ligjin nr. 139/2015 “Per veteqeverisjen vendore”;
- Ligji nr. 119/2014 datë 18.9.2014 “Për të drejtën e informimit”;
- Ligji nr.9887, datë 10.3.2008 “Për mbrojtjen e të dhënave personale”;
- Ligji nr. 9367, datë 07.04.2005 “Për parandalimin e Konfliktit të Interesave në ushtrimin e funksioneve publike”, i ndryshuar;
- Ligje te tjera të cilat veprojnë në organizimin dhe funksionimin e qeverisjes vendore.
- Aktet nënligjore të ligjeve të sipër përmendura si dhe çdo VKM që lidhet me ligjet e sipër përmendura dhe me pozicionin e punës.
- MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me dokumentacionin e dorëzuar. Kandidatët do të vlerësohen për pervojen, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën, si dhe çertifikimin pozitiv. Totali i pikëve për këtë vlerësim është 40 pikë.
Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:
- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin e pozicionit të punës;
- Eksperiencën e tyre të mëparshme;
- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
Totali i pikëve për këtë vlerësim është 60 pikë.
Më shumë detaje në lidhje me vlerësimin me pikë, metodologjinë e shpërndarjes së pikëve, mënyrën e llogaritjes së rezultatit përfundimtar i gjeni në Udhëzimin nr. 2, datë 27.03.2015, të Departamentit të Administratës Publike “www.dap.gov.al” http://dap.gov.al/2014-03-21-12-52-44/udhezime/426-udhezim-nr-2-date-27-03-2015 .
- DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Drejtoria e Burimeve Njerezore do të shpallë fituesin në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit” në faqen e internetit të Bashkisë Korçë dhe stendat e informimit të publikut. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen individualisht në mënyrë elektronike, për rezultatet (nëpërmjet adresës së e-mail).
2. NGRITJA NË DETYRË NË KATEGORINË E ULËT DREJTUESE
Vetëm në rast se nga pozicioni i cituar në fillim të kësaj shpalljeje, në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton se ende ky pozicion është vakant, ky pozicion është i vlefshme për konkurimin nëpërmjet procedurës së ngritjes në detyrë.
Këtë informacion do ta merrni në faqen e Bashkisë Korçë, duke filluar nga data 16.04.2024.
Për këtë procedurë kanë të drejtë të aplikojnë nëpunësit civilë të një kategorie paraardhëse (vetëm një kategori më e ulët), të punësuar në të njëjtin apo në një institucion tjetër të shërbimit civil që plotësojnë kushtet për ngritjen në detyrë.
2.1 KUSHTET QË DUHET TË PLOTËSOJË KANDIDATI NË PROCEDURËN E NGRITJES NË DETYRË DHE KRITERET E VEÇANTA
Kandidatët duhet të plotësojnë kushtet për lëvizjen paralele si vijon:
a-Të jetë nëpunës civil i konfirmuar, brenda së njëjtës kategori;
b- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi;
c-Të ketë të paktën vlerësimin e fundit “mirë” apo “shumë mire”;
Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
d-Të zotërojnë diplomë të nivelit “Master shkencor” në një nga degët e Fakultetit të Drejtësisë.
Të ketë minimalisht të paktën 3 vjet eksperiencë në fushën përkatëse.
2.2 DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT
Kandidatët (nëpunës civilë) duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
- Jetëshkrim i aplikantit në përputhje me dokumentin tip që e gjeni në linkun: http://dap.gov.al/vende-vakante/udhezime-dokumenta/219-udhezime-dokumenta;
- Fotokopje e notërizuar e diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);
- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore;
- Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
- Aktin e emërimit në shërbimin civil;
- Vërtetim nga Institucioni qe nuk ka mase displinore ne fuqi;
- Cdo dokumentacion tjetër që vërteton dokumentet e përmendura në jetëshkrimin tuaj.
- Letër motivimi
- Certifikatë e përbërjes familjare;
- Foto – 2 copë me përmasa 4 * 5.5cm
- Foto – 1 copë e madhe me përmasa 9* 12 cm
Aplikimi dhe dorëzimi i të gjitha dokumentave të cituara më sipër, do të bëhen pranë njësisë së Burimeve Njerëzore, Bashkia Korçë ose nëpërmjet shërbimit postar, Aplikimi dhe dorëzimi i dokumentave për proceduren e ngritjes në detyrë dhe pranimit nga jashtë duhet të bëhet brenda dates 19.04.2024.
2.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK
Në datën 29.04.2024 Drejtoria e Burimeve Njerëzore në Bashkinë e Korçës do të shpallë në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen e internetit të Bashkisë dhe stendat e informimit të publikut, listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet dhe kriteret e veçanta për procedurën e ngritjes në detyrë si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet testimi me shkrim dhe intervista.
Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e ngritjes në detyrë dhe kërkesat e posaçme do të njoftohen individualisht (nëpërmjet adresës së e-mail), për shkaqet e moskualifikimit.
2.4 FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET TESTIMI ME SHKRIM DHE INTERVISTA
Kandidatët do të testohen me shkrim në lidhje me:
- Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë;
- Kodi Civil dhe Kodi i Proçedurës Civile;
- Kodi i Procedures Administrative;
- Ligjin nr. 152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar;
- Ligjin nr. 139/2015 “Per veteqeverisjen vendore”;
- Ligji nr. 119/2014 datë 18.9.2014 “Për të drejtën e informimit”;
- Ligji nr.9887, datë 10.3.2008 “Për mbrojtjen e të dhënave personale”;
- Ligji nr. 9367, datë 07.04.2005 “Për parandalimin e Konfliktit të Interesave në ushtrimin e funksioneve publike”, i ndryshuar;
- Ligje te tjera të cilat veprojnë në organizimin dhe funksionimin e qeverisjes vendore.
- Aktet nënligjore të ligjeve të sipër përmendura si dhe çdo VKM që lidhet me ligjet e sipër përmendura dhe me pozicionin e punës.
Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:
- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin përgjithësues të punës për pozicionet;
- Eksperiencën e tyre të mëparshme;
- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
2.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:
a- Vlerësimin me shkrim, deri në 40 pikë;
b- Intervistën e strukturuar me gojë qe konsiston ne motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë
e tyre për karrierën, deri në 40 pikë;
c- Jetëshkrimin, që konsiston në vlerësimin e arsimimit, të përvojës e të trajnimeve, të
lidhura me fushën, deri në 20 pikë.
Më shumë detaje në lidhje me vlerësimin me pikë, metodologjinë e shpërndarjes së pikëve, mënyrën e llogaritjes së rezultatit përfundimtar i gjeni në Udhëzimin nr. 2, datë 27.03.2015, të Departamentit të Administratës Publike “www.dap.gov.al”.
http:/www.dap.gov.al/legjislacioni/udhezime-manuale/54-udhezim-nr-2-date-27-03-2015
2.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Bashkia Korçë do të shpallë fituesin në faqen zyrtare dhe në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen individualisht në mënyrë elektronike për rezultatet (nëpërmjet adresës së e-mail). Të gjithë kandidatët që aplikojnë për procedurën e ngritjes në detyrë në kategorine e ulët drejtuese do të marrin informacion në faqen e Shërbimit Kombëtar të Punësimit, për fazat e mëtejshme të procedures së ngritjes në detyrë në kategorinë e ulët drejtuese, për datën e daljes së rezultateve të verifikimit paraprak si dhe për datën, vendin dhe orën ku do të zhvillohet konkurimi. Për të marrë këtë informacion, kandidatët duhet të vizitojnë në mënyrë të vazhdueshme faqen e Bashkisë Korçë duke filluar nga data 29.04.2024.
KRYETARI I BASHKISË
Sotiraq Filo