SHPALLJE PËR VEND TË LIRË PUNE NË DREJTORINË E KUJDESIT SOCIAL
Bazuar në nenin 64 të ligjit 139/2015 “Për vetëqeverisjen vendore”, ligjin 44/2015 “Kodi i Procedurave Administrative”, Vendimin e Këshillit të Ministrave nr. 142, datë 12.03.2014 “Për përshkrimin dhe klasifikimin e pozicioneve të punës në institucionet e administratës shtetërore dhe institucioneve të pavarura”, Vendimin e Këshillit të Ministrave nr. 165, datë 02.03.2016 “ Për grupimin e njësive të vetëqeverisjes vendore për efekt page dhe caktimin e kufijve të pagave të funksionarëve të zgjedhur e të emëruar, të nëpunësve civilë e të punonjësve administrative të vetëqeverisjes vendore”, në Vendimin e Këshillit të Ministrave nr. 111 datë 23.02.2018 “Për krijimin dhe funksionimin e fondit social“, në Vendimin e Këshillit të Ministrave nr. 150 datë 20.03.2019 “Për metodologjinë e llogaritjes së fondeve për financimin e shërbimeve të kujdesit shoqëror”, në Vendimin e Këshillit të Bashkisë nr. 147 datë 28.12.2020 “Mbi miratimin e buxhetit vjetor 2021 të Bashkisë Korçë”, Vendimin e Këshillit te Bashkisë nr. 59 datë 03.06.2021 “Për miratimin e fondit për realizimin e projektit “Qendra e shërbimeve mbëstetëse për fëmijën dhe familjen me bazë komunitare” në Bashkinë Korçë të financuar nga Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale”, në Vendimin e Këshillit të Bashkisë nr. 60 datë 03.06.2021 “Për disa ndryshime në VKM nr. 147 datë 28.12.2020 për miratimin e buxhetit vjetor 2021 të Bashkisë Korçë”, në urdhërin e Kryetarit të Bashkisë Korçë nr. 23 datë 12.01.2021 “Për miratimin e strukturës së administratës së Bashkisë Korçë për vitin 2021”, në shkresën me nr. prot. 333/25 datë 15.04.2021 “Akordimi i fondeve për financim në ofrimin e shërbimeve të përkujdesit shoqëror në bashki” të Ministrisë së Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale, në shkresën me nr. prot. 630/26 datë 09.04.2021 “Transferim fondesh për financimin e ofrimit të shërbimeve të kujdesit shoqëror në bashki” të Ministrisë së Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale, Bashkia Korçë do të fillojë proçedurat për plotësimin vendit vakant në Drejtorinë e Kujdesit Social, si më poshtë:
· 1 Koordinator i Shërbimit në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social
· 1 Punonjës Social për fuqizimin e familjes në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social
· 1 Punonjës Social për klasat e prindërimit dhe ndjekjes së rasteve në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social
· 1 Psikolog për prindërit në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social
· 1 Psikolog për fëmijët dhe të rriturit në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social
· 1 Kujdestare shtëpie për familjet e fëmijëve në IPSH në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social
· 1 Kujdestare shtëpie për kujdesin alternativ dhe familjet me PAK në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social
· 1 Sanitare në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social
A. Kandidatët për Koordinator i Shërbimit në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
1. Të jetë shtetas shqiptar;
2. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
3. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
4. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
5. Të mos jetë i dënuar me vendim të gjykatave shqiptare dhe/ose të huaja për vepra penale kundër personit, të kryera me dashje, sipas përcaktimeve në kreun II, të pjesës së posaçme të Kodit Penal;
6. Të mos jetë marrë ndaj tij nga gjykatat shqiptare dhe/ose të huaja asnjë vendim që lidhet me masat mbrojtëse ndaj dhunës në familje;
7. Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga detyra;
8. Të zotërojë minimalisht nivelin e diplomës Master Shkencor në fushën e edukimit të fëmijëve, Mësuesisë, në Fakultetin e Shkencave Sociale-Humane;
9. Preferohen kandidatët që kanë trajnimin dhe çertifikimin në fushën e mbrotjes së të drejtave të fëmijëve.
B. Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
– Kërkesë me shkrim;
– Curriculum vitae;
– Certifikatë e përbërjes familjare;
– Fotokopje e kartës së identitetit;
– Diplomë të noterizuar;
– Listë e notave e noterizuar;
– Dëshmi kualifikimi për trajnimin në fushën e mbrojtjes së të drejtave të fëmijëve ( në qoftë se ka punuar);
– Librezë pune ( në qoftë se ka punuar);
– Rekomandim nga punëdhënësi i mëparshëm ( në qoftë se ka punuar);
– Dëshmi e gjendjes mjekësore;
– Dëshmi e gjendjes gjyqësore;
– Vërtetim gjykate dhe prokurorie;
– Foto – 2 copë me përmasa 4 * 5.5cm;
– Foto – 1 copë e madhe me përmasa 9* 12 cm;
– Vetdeklarim i gjëndjes gjyqësore.
A. Kandidatët për Punonjës Social për fuqizimin e familjes në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
1. Të jetë shtetas shqiptar;
2. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
3. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
4. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
5. Të mos jetë i dënuar me vendim të gjykatave shqiptare dhe/ose të huaja për vepra penale kundër personit, të kryera me dashje, sipas përcaktimeve në kreun II, të pjesës së posaçme të Kodit Penal;
6. Të mos jetë marrë ndaj tij nga gjykatat shqiptare dhe/ose të huaja asnjë vendim që lidhet me masat mbrojtëse ndaj dhunës në familje;
7. Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga detyra;
8. Të zotërojë minimalisht nivelin e diplomës Master Profesional në fushën e edukimit të fëmijëve, mësuesisë, në Fakultetin e Shkencave Sociale-Humane;
9. Preferohen kandidatët që kanë trajnimin dhe çertifikimin në fushën e mbrotjes së të drejtave të fëmijëve.
B. Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
– Kërkesë me shkrim;
– Curriculum vitae;
– Certifikatë e përbërjes familjare;
– Fotokopje e kartës së identitetit;
– Diplomë të noterizuar;
– Listë e notave e noterizuar;
– Dëshmi kualifikimi për trajnimin në fushën e mbrojtjes së të drejtave të fëmijëve ( në qoftë se ka punuar);
– Librezë pune ( në qoftë se ka punuar);
– Rekomandim nga punëdhënësi i mëparshëm (në qoftë se ka punuar);
– Dëshmi e gjendjes mjekësore;
– Dëshmi e gjendjes gjyqësore;
– Vërtetim gjykate dhe prokurorie;
– Foto – 2 copë me përmasa 4 * 5.5cm;
– Foto – 1 copë e madhe me përmasa 9* 12 cm;
– Vetdeklarim i gjëndjes gjyqësore.
A. Kandidatët për Punonjës Social për klasat e prindërimit dhe ndjekjes së rasteve në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
1. Të jetë shtetas shqiptar;
2. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
3. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
4. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
5. Të mos jetë i dënuar me vendim të gjykatave shqiptare dhe/ose të huaja për vepra penale kundër personit, të kryera me dashje, sipas përcaktimeve në kreun II, të pjesës së posaçme të Kodit Penal;
6. Të mos jetë marrë ndaj tij nga gjykatat shqiptare dhe/ose të huaja asnjë vendim që lidhet me masat mbrojtëse ndaj dhunës në familje;
7. Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga detyra;
8. Të zotërojë minimalisht nivelin e diplomës Master Profesional në fushën e edukimit të fëmijëve, mësuesisë, në Fakultetin e Shkencave Sociale-Humane;
9. Preferohen kandidatët që kanë trajnimin dhe çertifikimin në fushën e mbrotjes së të drejtave të fëmijëve.
B. Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
– Kërkesë me shkrim;
– Curriculum vitae;
– Certifikatë e përbërjes familjare;
– Fotokopje e kartës së identitetit;
– Diplomë të noterizuar;
– Listë e notave e noterizuar;
– Dëshmi kualifikimi për trajnimin në fushën e mbrojtjes së të drejtave të fëmijëve ( në qoftë se ka punuar);
– Librezë pune ( në qoftë se ka punuar);
– Rekomandim nga punëdhënësi i mëparshëm (në qoftë se ka punuar);
– Dëshmi e gjendjes mjekësore;
– Dëshmi e gjendjes gjyqësore;
– Vërtetim gjykate dhe prokurorie;
– Foto – 2 copë me përmasa 4 * 5.5cm;
– Foto – 1 copë e madhe me përmasa 9* 12 cm;
– Vetdeklarim i gjëndjes gjyqësore.
A. Kandidatët për Psikolog për prindërit në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
1. Të jetë shtetas shqiptar;
2. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
3. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
4. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
5. Të mos jetë i dënuar me vendim të gjykatave shqiptare dhe/ose të huaja për vepra penale kundër personit, të kryera me dashje, sipas përcaktimeve në kreun II, të pjesës së posaçme të Kodit Penal;
6. Të mos jetë marrë ndaj tij nga gjykatat shqiptare dhe/ose të huaja asnjë vendim që lidhet me masat mbrojtëse ndaj dhunës në familje;
7. Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga detyra;
8. Të zotërojë minimalisht nivelin e diplomës Master Profesional në fushën përkatëse Psikolog;
9. Të jetë i pajisur me licensë të ushtrimit të profesionit Psikolog;
10. Të jetë pjesë e Urdhrit të Psikologut;
11. Preferohen kandidatët që kanë trajnimin dhe çertifikimin në fushën e mbrotjes së të drejtave të fëmijëve.
B. Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
– Kërkesë me shkrim;
– Curriculum vitae;
– Certifikatë e përbërjes familjare;
– Fotokopje e kartës së identitetit;
– Diplomë të noterizuar;
– Listë e notave e noterizuar;
– Dëshmi kualifikimi për trajnimin në fushën e mbrojtjes së të drejtave të fëmijëve ( në qoftë se ka punuar);
– Licensa e notërizuar e ushtrimit të profesionit Psikolog dhe Urdhri i Psikologut;
– Librezë pune ( në qoftë se ka punuar);
– Rekomandim nga punëdhënësi i mëparshëm (në qoftë se ka punuar);
– Dëshmi e gjendjes mjekësore;
– Dëshmi e gjendjes gjyqësore;
– Vërtetim gjykate dhe prokurorie;
– Foto – 2 copë me përmasa 4 * 5.5cm;
– Foto – 1 copë e madhe me përmasa 9* 12 cm;
– Vetdeklarim i gjëndjes gjyqësore.
A. Kandidatët për Psikolog për fëmijët dhe të rriturit në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
12. Të jetë shtetas shqiptar;
13. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
14. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
15. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
16. Të mos jetë i dënuar me vendim të gjykatave shqiptare dhe/ose të huaja për vepra penale kundër personit, të kryera me dashje, sipas përcaktimeve në kreun II, të pjesës së posaçme të Kodit Penal;
17. Të mos jetë marrë ndaj tij nga gjykatat shqiptare dhe/ose të huaja asnjë vendim që lidhet me masat mbrojtëse ndaj dhunës në familje;
18. Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga detyra;
19. Të zotërojë minimalisht nivelin e diplomës Master Profesional në fushën përkatëse Psikolog;
20. Të jetë i pajisur me licensë të ushtrimit të profesionit Psikolog;
21. Të jetë pjesë e Urdhrit të Psikologut;
22. Preferohen kandidatët që kanë trajnimin dhe çertifikimin në fushën e mbrotjes së të drejtave të fëmijëve.
B. Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
– Kërkesë me shkrim;
– Curriculum vitae;
– Certifikatë e përbërjes familjare;
– Fotokopje e kartës së identitetit;
– Diplomë të noterizuar;
– Listë e notave e noterizuar;
– Dëshmi kualifikimi për trajnimin në fushën e mbrojtjes së të drejtave të fëmijëve ( në qoftë se ka punuar);
– Licensa e notërizuar e ushtrimit të profesionit Psikolog dhe Urdhri i Psikologut;
– Librezë pune ( në qoftë se ka punuar);
– Rekomandim nga punëdhënësi i mëparshëm (në qoftë se ka punuar);
– Dëshmi e gjendjes mjekësore;
– Dëshmi e gjendjes gjyqësore;
– Vërtetim gjykate dhe prokurorie;
– Foto – 2 copë me përmasa 4 * 5.5cm;
– Foto – 1 copë e madhe me përmasa 9* 12 cm;
– Vetdeklarim i gjëndjes gjyqësore.
A. Kandidatët për Kujdestare shtëpie për familjet e fëmijëve në IPSH në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
23. Të jetë shtetas shqiptar;
24. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
25. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
26. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
27. Të mos jetë i dënuar me vendim të gjykatave shqiptare dhe/ose të huaja për vepra penale kundër personit, të kryera me dashje, sipas përcaktimeve në kreun II, të pjesës së posaçme të Kodit Penal;
28. Të mos jetë marrë ndaj tij nga gjykatat shqiptare dhe/ose të huaja asnjë vendim që lidhet me masat mbrojtëse ndaj dhunës në familje;
29. Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga detyra;
30. Të zotërojë minimalisht nivelin e diplomës Master Profesional në fushën e edukimit të fëmijëve, Mësuesisë, në Fakultetin e Shkencave Sociale-Humane;
31. Preferohen kandidatët që kanë trajnimin dhe çertifikimin në fushën e mbrotjes së të drejtave të fëmijëve.
B. Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
– Kërkesë me shkrim;
– Curriculum vitae;
– Certifikatë e përbërjes familjare;
– Fotokopje e kartës së identitetit;
– Diplomë të noterizuar;
– Listë e notave e noterizuar;
– Dëshmi kualifikimi për trajnimin në fushën e mbrojtjes së të drejtave të fëmijëve ( në qoftë se ka punuar);
– Librezë pune ( në qoftë se ka punuar);
– Rekomandim nga punëdhënësi i mëparshëm (në qoftë se ka punuar);
– Dëshmi e gjendjes mjekësore;
– Dëshmi e gjendjes gjyqësore;
– Vërtetim gjykate dhe prokurorie;
– Foto – 2 copë me përmasa 4 * 5.5cm;
– Foto – 1 copë e madhe me përmasa 9* 12 cm;
– Vetdeklarim i gjëndjes gjyqësore.
A. Kandidatët për Kujdestare shtëpie për kujdesin alternativ dhe familjet me PAK në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
32. Të jetë shtetas shqiptar;
33. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
34. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
35. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
36. Të mos jetë i dënuar me vendim të gjykatave shqiptare dhe/ose të huaja për vepra penale kundër personit, të kryera me dashje, sipas përcaktimeve në kreun II, të pjesës së posaçme të Kodit Penal;
37. Të mos jetë marrë ndaj tij nga gjykatat shqiptare dhe/ose të huaja asnjë vendim që lidhet me masat mbrojtëse ndaj dhunës në familje;
38. Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga detyra;
39. Të zotërojë minimalisht nivelin e diplomës Master Profesional në fushën e edukimit të fëmijëve, Mësuesisë, në Fakultetin e Shkencave Sociale-Humane;
40. Preferohen kandidatët që kanë trajnimin dhe çertifikimin në fushën e mbrotjes së të drejtave të fëmijëve.
B. Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
– Kërkesë me shkrim;
– Curriculum vitae;
– Certifikatë e përbërjes familjare;
– Fotokopje e kartës së identitetit;
– Diplomë të noterizuar;
– Listë e notave e noterizuar;
– Dëshmi kualifikimi për trajnimin në fushën e mbrojtjes së të drejtave të fëmijëve ( në qoftë se ka punuar);
– Librezë pune ( në qoftë se ka punuar);
– Rekomandim nga punëdhënësi i mëparshëm (në qoftë se ka punuar);
– Dëshmi e gjendjes mjekësore;
– Dëshmi e gjendjes gjyqësore;
– Vërtetim gjykate dhe prokurorie;
– Foto – 2 copë me përmasa 4 * 5.5cm;
– Foto – 1 copë e madhe me përmasa 9* 12 cm;
– Vetdeklarim i gjëndjes gjyqësore.
A. Kandidatët për Sanitare në Sektorin e Shërbimeve Mbështetëse për Fëmijët dhe Familjet me bazë komunitare në Drejtorinë e Kujdesit Social duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
41. Të jetë shtetas shqiptar;
42. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
43. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
44. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
45. Të mos jetë i dënuar me vendim të gjykatave shqiptare dhe/ose të huaja për vepra penale kundër personit, të kryera me dashje, sipas përcaktimeve në kreun II, të pjesës së posaçme të Kodit Penal;
46. Të mos jetë marrë ndaj tij nga gjykatat shqiptare dhe/ose të huaja asnjë vendim që lidhet me masat mbrojtëse ndaj dhunës në familje;
47. Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga detyra;
48. Të ketë kryer arsimin e mesëm.
B. Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
– Kërkesë me shkrim;
– Curriculum vitae;
– Certifikatë e përbërjes familjare;
– Fotokopje e kartës së identitetit;
– Dëftesë ose diplomë të noterizuar;
– Listë e notave e noterizuar;
– Dëshmi kualifikimi për trajnimin në fushën e mbrojtjes së të drejtave të fëmijëve ( në qoftë se ka punuar);
– Librezë pune ( në qoftë se ka punuar);
– Rekomandim nga punëdhënësi i mëparshëm (në qoftë se ka punuar);
– Dëshmi e gjendjes mjekësore;
– Dëshmi e gjendjes gjyqësore;
– Vërtetim gjykate dhe prokurorie;
– Foto – 2 copë me përmasa 4 * 5.5cm;
– Foto – 1 copë e madhe me përmasa 9* 12 cm;
– Vetdeklarim i gjëndjes gjyqësore.
Dokumentat duhet të dorëzohen me postë ose pranë Drejtorisë së Burimeve Njerëzore pranë Bashkisë Korçë brenda datës 09.07.2021.
REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK TË DOKUMENTACIONIT
Në datën 12.07.2021 Drejtoria e Burimeve Njerëzore në Bashkinë e Korçës do të njoftojë individualisht kandidatët fitues që plotësojnë kushtet dhe kërkesat e posaçme.
KRYETARI I BASHKISË
Sotiraq Filo