Të nderuar qytetarë!
Në zbatim të V.K.B Nr 139 datë 11.12.2020” Për Nivelin e Taksave dhe Tarifave Vendore dhe për shkeljet ose kundërvajtjet administrative për vitin 2021” Niveli 2, pika 9, fq 21 të zërit Parkim Rezident ju njoftojmë se:
- Për rinovimin e kartës së rezidentit dokumentacioni që duhet dorëzuar është vetëm fatura e UKKO e muajit Nëntor/2020 dhe në rast se banori ka ndryshuar mjetin ose targat duhet të dorëzojë dhe fotokopjen e lejës së qarkullimit.
- Për banorët që do të aplikojnë për herë të parë, mbetet në fuqi kërkesa për dokumentacion si ajo e vitit 2020.
Afati për dorëzimin e dokumentacionit është data 29 JANAR 2021. Me mbarimin e afatit nuk do të pranohen më aplikime për kartën e rezidentit.
Karta e rezidentit do të merret nga aplikuesi brenda datës 10 SHKURT 2021 vetëm mbas likujdimit të Tarifës.
Dokumentat duhet të dorëzohen pranë Sportelit të Informimit Qytetar.
Bashkia Korçë