Njoftim.

    R E P U B L I K A E S H Q I P Ë R I S Ë

                                                                      BASHKIA KORÇË

         DREJTORIA E PËRGJITHSHME JURIDIKE DHE E

        MENAXHIMIT TË BURIMEVE NJERËZORE

 

SHPALLJE PËR NËPUNËS CIVILË

                                                                      LËVIZJE PARALELE, PËR NGRITJEN NË DETYRË

                             DREJTOR NË DREJTORINË E HARTIMIT DHE IMPLEMENTIMIT TË PROJEKTEVE DHE TURIZMIT

 

Në zbatim të nenit 26, të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar, si dhe të Kreut II dhe III, të Vendimit nr. 242, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave, Drejtoria e Përgjithshme Juridike dhe e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore në Bashkinë e Korçës shpall procedurat e lëvizjes paralele, dhe të ngritjes në detyrë për pozicionin:

 

Drejtor në Drejtorinë e Hartimit dhe Implementimit të Projekteve dhe Turizmit në Bashkinë e Korçës,

Kategoria e pagës II-b

Lloji i diplomës “Master Shkencor”

Pozicioni më sipër, i ofrohet fillimisht nëpunësve civilë të së njëjtës kategori për procedurën e lëvizjes paralele! Nëse në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton se ky pozicion është ende vakant, ai është i vlefshëm për konkurimin nëpërmjet procedurës së ngritjes në detyrë.

Për të dy procedurat (lëvizje paralele dhe ngritje në detyrë)aplikohet në të njëjtën kohë!

Afati për dorëzimin e dokumentave për LËVIZJE PARALELE: 21  Dhjetor  2017

 

Afati për dorëzimin e dokumentave për NGRITJE NË DETYRË: 26 Dhjetor 2017

Përshkrimi përgjithësues i punës për pozicionin si më sipër është:

 

*      Drejton  procesin e  monitorimit të strategjisë së zhvillimit, të përditësimit dhe  përmirësimit të saj, duke nxitur  pjesëmarrje të gjerë në të.

*      Monitoron detajimin e programeve në projekte dhe ndjek integrimin e tyre në mënyrë strategjike.

*      Propozon  masa dhe projekte në lidhje me turizimin dhe zhvillimin ekonomik.

*      Kërkon raportim periodik dhe specifik për projektet që implementohen dhe i raporton titullarit  periodikisht dhe në bazë të kërkesës së tij.

*      Siguron kontakte te vazhdueshme me drejtoritë e tjera në bashki për mbarëvajtjen e projekteve  dhe programeve.

*      Mban lidhje me bashkëpunëtorët dhe donatorët potenciale brenda dhe jashtë vendit në lidhje me realizimin e projekteve te propozuara.

*      Siguron nje database me të gjithë të dhënat për donatorë potencialë ( periodikisht)

*      Drejton grupe pune për  konceptimin e projekteve  dhe raporton tek titullari i institucionit për ecurinë dhe rezultatin e punës.

*       Drejton procesin e përgatitjes dhe shpërndarjes së prioriteteve te bashkisë tek të gjithë partnerët dhe financuesit apo donatorët e interesuar

*      Merr pjesë në takime e tryeza diskutimi  te iniciuara nga vetë drejtoria dhe me urdhër të titullarit.

*      Merr pjesë në grupe pune për implementimin e projekteve në bashki me urdher të titullarit.

*      Ndjek hapat e strategjisë së zhvillimit ( monitorim, vlerësim, rishikim dhe raportim)

Bën ndarjen e detyrave në Drejtori dhe kërkon  raportim të vazhdueshëm per punen sipas sektoreve brenda drejtorisë ( javor, mujor)

1  LËVIZJA PARALELE

Kanë të drejtë të aplikojnë për këtë procedurë vetëm nëpunësit civilë të së njëjtës kategori,

në të gjitha insitucionet pjesë e shërbimit civil.

 

1.1  KUSHTET PËR LËVIZJEN PARALELE DHE KRITERET E VEÇANTA

 

Kandidatët duhet të plotësojnë kushtet për lëvizjen paralele si vijon:

a- Të jetë nëpunës civil i konfirmuar, brenda së njëjtës kategori (II-b);

b- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi;

c- Të ketë të paktën vlerësimin e fundit “mirë” apo “shumë mirë”;

 

Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:

a-   Të zotërojnë diplomë të nivelit “Master Shkencor”.

b- Të ketë eksperiencë pune mbi 5 vjet.

 

 

1.2  DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT

Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:

a- Jetëshkrim i aplikantit;

b- Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);

c- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);

d- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);

e- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;

f- Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore.

g- Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;

h- Vërtetim nga Institucioni që nuk ka masë displinore në fuqi.

i- Cdo dokumentacion tjetër që vërteton dokumentet e përmendura në jetëshkrimin tuaj;

Dokumentat duhet të dorëzohen me postë apo drejtpërsëdrejti në Bashkinë e Korçës brenda datës 21 Dhjetor  2017.

 

1.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK

 

Në datën 23 Dhjetor 2017, Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerezore në Bashkinë e Korçës do të shpallë në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen e internetit të Bashkisë Korçë dhe stendat e informimit të publikut, listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet dhe kërkesat e posaçme për procedurën e lëvizjes paralele, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë kur do të zhvillohet intervista.

Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kërkesat e posaçme do të njoftohen individualisht nga Njësia e Menaxhimit të  Burimeve Njerezore (nëpërmjet adresës së e-mail), për shkaqet e moskualifikimit.

 

 

1.4.FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET INTERVISTA

 

Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:

a-      Njohuritë mbi legjislacionin për organizimin dhe funksionimin e qeverisjes vendore;

b-      Njohuritë mbi ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar dhe aktet nënligjore në zbatim të tij;

 

1.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE

Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me dokumentacionin e dorëzuar:

 

Kandidatët do të vlerësohen për përvojën, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën, si dhe për vlerësimet e rezultateve individale në punë.Totali i pikëve për këtë vlerësim është 40 pikë.

 

Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:

a- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin e pozicionit të punës;

b- Eksperiencën e tyre të mëparshme;

c- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.

Totali i pikëve për këtë vlerësim është 60 pikë.

 

 

1.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT

Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerezore do të shpallë fituesin në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen e internetit të Bashkisë Korçë dhe stendat e informimit të publikut. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen individualisht në mënyrë elektronike, për rezultatet (nëpërmjet adresës së e-mail).

2. NGRITJA NË DETYRË

Në rast se pozicioni i cituar më sipër, nuk plotësohet nëpërmjet procedurës së lëvizjes paralele, vazhdon procedura e ngritjes në detyrë. Këtë informacion do ta merrni në faqen e internetit të Bashkisë Korçë dhe stendat e informimit të publikut duke filluar nga data 23 Dhjetor 2017.

Për këtë procedurë kanë të drejtë të aplikojnë nëpunësit civilë të një kategorie paraardhëse (vetëm një kategori më e ulët), të punësuar në të njëjtin apo në një institucion tjetër të shërbimit civil që plotësojnë kushtet për ngritjen në detyrë.

 

2.1KUSHTET QË DUHET TË PLOTËSOJË KANDIDATI NË PROCEDURËN E NGRITJES NË DETYRË DHE KRITERET E VEÇANTA

 

Kushtet që duhet të plotësojë kandidati (Nëpunës Civil) në procedurën e ngritjes në detyrë janë:

a- Të jetë nëpunës civil i konfirmuar në kategorinë III-a/1;

b- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi (të vertetuar me një dokument nga institucioni);

c- Të ketë të paktën vlerësimin e fundit “Mirë” ose “Shumë mirë”;

d- Niveli i diplomës duhet të jetë “Master Shkencor”.

 

 

Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:

a-Të zotërojnë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;

b-Të ketë eksperiencë pune mbi 5 vjet.

 

2.2  DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT

Kandidatët (nëpunës civilë) duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:

a- Jetëshkrim i aplikantit;

b- Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);

c- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);

d- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);

e- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;

f- Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore.

g- Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;

h- Vërtetim nga Institucioni qe nuk ka mase displinore ne fuqi.

i- Cdo dokumentacion tjetër që vërteton dokumentet e përmendura në jetëshkrimin tuaj;

 

 

Dokumentat duhet të dorëzohen me postë apo drejtpërsëdrejti në Bashkine e Korçës brënda dates 26 Dhjetor  2017.

 

2.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK

Brenda datës 5 Janar 2018 , Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore  në Bashkinë e Korçës do të shpallë në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen e internetit të Bashkisë dhe stendat e informimit të publikut, listën ekandidatëve që plotësojnë kushtet dhe kriteret e veçanta për procedurën e ngritjes në detyrë si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet testimi me shkrim dhe intervista.

Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e ngritjes në detyrë dhe kërkesat e posaçme do të njoftohen individualisht (nëpërmjet adresës së e-mail), për shkaqet e moskualifikimit.

 

2.4 FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET TESTIMI DHE INTERVISTA

 

Kandidatët do të testohen me shkrim për njohuritë mbi dokumentet e listuara në pikën 1.4

 

Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:

a- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin e pozicionit të punës;

b- Eksperiencën e tyre të mëparshme;

c- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.

 

2.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE

Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:

a- Vlerësimin me shkrim, deri në 40 pikë;

b- Intervistën e strukturuar me gojë qe konsiston ne motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë

e tyre për karrierën, deri në 40 pikë;

c- Jetëshkrimin, që konsiston në vlerësimin e arsimimit, të përvojës e të trajnimeve, të

lidhura me fushën, deri në 20 pikë.

 

2.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT

Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Drejtoria e Burimeve Njerëzore në Bashkinë e Korçë do të njoftojë ata individualisht në mënyrë elektronike për rezultatet (nëpërmjet adresës së e-mail).Njësia e Burimeve Njerëzore në Bashkinë e Korçës do të shpallë fituesin në faqen zyrtare dhe në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”dhe stendat e informimit të publikut.

Të gjithë kandidatët që aplikojnë për procedurën e ngritjes në detyrë, do të marrin informacion në faqen e internetit të Bashkisë Korçë, për fazat e mëtejshme të kësaj procedure duke filluar nga data 5 Janar 2018.

                                                         

                                                          KRYETARI

                                                         Sotiraq FILO

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*