R E P U B L I K A E S H Q I P Ë R I S Ë
BASHKIA KORÇË
DREJTORIA E PËRGJITHSHME JURIDIKE DHE E
MENAXHIMIT TË BURIMEVE NJERËZORE
SHPALLJE PËR NËPUNËS CIVILË
LËVIZJE PARALELE, PËR NGRITJEN NË DETYRË
DREJTOR NË DREJTORINË E HARTIMIT DHE IMPLEMENTIMIT TË PROJEKTEVE DHE TURIZMIT
Në zbatim të nenit 26, të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar, si dhe të Kreut II dhe III, të Vendimit nr. 242, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave, Drejtoria e Përgjithshme Juridike dhe e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore në Bashkinë e Korçës shpall procedurat e lëvizjes paralele, dhe të ngritjes në detyrë për pozicionin:
Drejtor në Drejtorinë e Hartimit dhe Implementimit të Projekteve dhe Turizmit në Bashkinë e Korçës,
Kategoria e pagës II-b
Lloji i diplomës “Master Shkencor”
Pozicioni më sipër, i ofrohet fillimisht nëpunësve civilë të së njëjtës kategori për procedurën e lëvizjes paralele! Nëse në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton se ky pozicion është ende vakant, ai është i vlefshëm për konkurimin nëpërmjet procedurës së ngritjes në detyrë.
Për të dy procedurat (lëvizje paralele dhe ngritje në detyrë)aplikohet në të njëjtën kohë!
Afati për dorëzimin e dokumentave për LËVIZJE PARALELE: 21 Dhjetor 2017
Afati për dorëzimin e dokumentave për NGRITJE NË DETYRË: 26 Dhjetor 2017
Përshkrimi përgjithësues i punës për pozicionin si më sipër është:
Drejton procesin e monitorimit të strategjisë së zhvillimit, të përditësimit dhe përmirësimit të saj, duke nxitur pjesëmarrje të gjerë në të.
Monitoron detajimin e programeve në projekte dhe ndjek integrimin e tyre në mënyrë strategjike.
Propozon masa dhe projekte në lidhje me turizimin dhe zhvillimin ekonomik.
Kërkon raportim periodik dhe specifik për projektet që implementohen dhe i raporton titullarit periodikisht dhe në bazë të kërkesës së tij.
Siguron kontakte te vazhdueshme me drejtoritë e tjera në bashki për mbarëvajtjen e projekteve dhe programeve.
Mban lidhje me bashkëpunëtorët dhe donatorët potenciale brenda dhe jashtë vendit në lidhje me realizimin e projekteve te propozuara.
Siguron nje database me të gjithë të dhënat për donatorë potencialë ( periodikisht)
Drejton grupe pune për konceptimin e projekteve dhe raporton tek titullari i institucionit për ecurinë dhe rezultatin e punës.
Drejton procesin e përgatitjes dhe shpërndarjes së prioriteteve te bashkisë tek të gjithë partnerët dhe financuesit apo donatorët e interesuar
Merr pjesë në takime e tryeza diskutimi te iniciuara nga vetë drejtoria dhe me urdhër të titullarit.
Merr pjesë në grupe pune për implementimin e projekteve në bashki me urdher të titullarit.
Ndjek hapat e strategjisë së zhvillimit ( monitorim, vlerësim, rishikim dhe raportim)
Bën ndarjen e detyrave në Drejtori dhe kërkon raportim të vazhdueshëm per punen sipas sektoreve brenda drejtorisë ( javor, mujor)
1 LËVIZJA PARALELE
Kanë të drejtë të aplikojnë për këtë procedurë vetëm nëpunësit civilë të së njëjtës kategori,
në të gjitha insitucionet pjesë e shërbimit civil.
1.1 KUSHTET PËR LËVIZJEN PARALELE DHE KRITERET E VEÇANTA
Kandidatët duhet të plotësojnë kushtet për lëvizjen paralele si vijon:
a- Të jetë nëpunës civil i konfirmuar, brenda së njëjtës kategori (II-b);
b- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi;
c- Të ketë të paktën vlerësimin e fundit “mirë” apo “shumë mirë”;
Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:
a- Të zotërojnë diplomë të nivelit “Master Shkencor”.
b- Të ketë eksperiencë pune mbi 5 vjet.
1.2 DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT
Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
a- Jetëshkrim i aplikantit;
b- Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);
c- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
d- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
e- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
f- Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore.
g- Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
h- Vërtetim nga Institucioni që nuk ka masë displinore në fuqi.
i- Cdo dokumentacion tjetër që vërteton dokumentet e përmendura në jetëshkrimin tuaj;
Dokumentat duhet të dorëzohen me postë apo drejtpërsëdrejti në Bashkinë e Korçës brenda datës 21 Dhjetor 2017.
1.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK
Në datën 23 Dhjetor 2017, Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerezore në Bashkinë e Korçës do të shpallë në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen e internetit të Bashkisë Korçë dhe stendat e informimit të publikut, listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet dhe kërkesat e posaçme për procedurën e lëvizjes paralele, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë kur do të zhvillohet intervista.
Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kërkesat e posaçme do të njoftohen individualisht nga Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerezore (nëpërmjet adresës së e-mail), për shkaqet e moskualifikimit.
1.4.FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET INTERVISTA
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:
a- Njohuritë mbi legjislacionin për organizimin dhe funksionimin e qeverisjes vendore;
b- Njohuritë mbi ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar dhe aktet nënligjore në zbatim të tij;
1.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me dokumentacionin e dorëzuar:
Kandidatët do të vlerësohen për përvojën, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën, si dhe për vlerësimet e rezultateve individale në punë.Totali i pikëve për këtë vlerësim është 40 pikë.
Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:
a- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin e pozicionit të punës;
b- Eksperiencën e tyre të mëparshme;
c- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
Totali i pikëve për këtë vlerësim është 60 pikë.
1.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerezore do të shpallë fituesin në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen e internetit të Bashkisë Korçë dhe stendat e informimit të publikut. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen individualisht në mënyrë elektronike, për rezultatet (nëpërmjet adresës së e-mail).
2. NGRITJA NË DETYRË
Në rast se pozicioni i cituar më sipër, nuk plotësohet nëpërmjet procedurës së lëvizjes paralele, vazhdon procedura e ngritjes në detyrë. Këtë informacion do ta merrni në faqen e internetit të Bashkisë Korçë dhe stendat e informimit të publikut duke filluar nga data 23 Dhjetor 2017.
Për këtë procedurë kanë të drejtë të aplikojnë nëpunësit civilë të një kategorie paraardhëse (vetëm një kategori më e ulët), të punësuar në të njëjtin apo në një institucion tjetër të shërbimit civil që plotësojnë kushtet për ngritjen në detyrë.
2.1KUSHTET QË DUHET TË PLOTËSOJË KANDIDATI NË PROCEDURËN E NGRITJES NË DETYRË DHE KRITERET E VEÇANTA
Kushtet që duhet të plotësojë kandidati (Nëpunës Civil) në procedurën e ngritjes në detyrë janë:
a- Të jetë nëpunës civil i konfirmuar në kategorinë III-a/1;
b- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi (të vertetuar me një dokument nga institucioni);
c- Të ketë të paktën vlerësimin e fundit “Mirë” ose “Shumë mirë”;
d- Niveli i diplomës duhet të jetë “Master Shkencor”.
Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:
a-Të zotërojnë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;
b-Të ketë eksperiencë pune mbi 5 vjet.
2.2 DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT
Kandidatët (nëpunës civilë) duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:
a- Jetëshkrim i aplikantit;
b- Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);
c- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
d- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
e- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
f- Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore.
g- Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
h- Vërtetim nga Institucioni qe nuk ka mase displinore ne fuqi.
i- Cdo dokumentacion tjetër që vërteton dokumentet e përmendura në jetëshkrimin tuaj;
Dokumentat duhet të dorëzohen me postë apo drejtpërsëdrejti në Bashkine e Korçës brënda dates 26 Dhjetor 2017.
2.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK
Brenda datës 5 Janar 2018 , Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore në Bashkinë e Korçës do të shpallë në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen e internetit të Bashkisë dhe stendat e informimit të publikut, listën ekandidatëve që plotësojnë kushtet dhe kriteret e veçanta për procedurën e ngritjes në detyrë si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet testimi me shkrim dhe intervista.
Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e ngritjes në detyrë dhe kërkesat e posaçme do të njoftohen individualisht (nëpërmjet adresës së e-mail), për shkaqet e moskualifikimit.
2.4 FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET TESTIMI DHE INTERVISTA
Kandidatët do të testohen me shkrim për njohuritë mbi dokumentet e listuara në pikën 1.4
Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:
a- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin e pozicionit të punës;
b- Eksperiencën e tyre të mëparshme;
c- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
2.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:
a- Vlerësimin me shkrim, deri në 40 pikë;
b- Intervistën e strukturuar me gojë qe konsiston ne motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë
e tyre për karrierën, deri në 40 pikë;
c- Jetëshkrimin, që konsiston në vlerësimin e arsimimit, të përvojës e të trajnimeve, të
lidhura me fushën, deri në 20 pikë.
2.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Drejtoria e Burimeve Njerëzore në Bashkinë e Korçë do të njoftojë ata individualisht në mënyrë elektronike për rezultatet (nëpërmjet adresës së e-mail).Njësia e Burimeve Njerëzore në Bashkinë e Korçës do të shpallë fituesin në faqen zyrtare dhe në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”dhe stendat e informimit të publikut.
Të gjithë kandidatët që aplikojnë për procedurën e ngritjes në detyrë, do të marrin informacion në faqen e internetit të Bashkisë Korçë, për fazat e mëtejshme të kësaj procedure duke filluar nga data 5 Janar 2018.
KRYETARI
Sotiraq FILO